Zavádza generálny riaditeľ polikliník ProCare pacientov?

Autor: Filip Pastorek | 18.1.2017 o 16:46 | Karma článku: 2,96 | Prečítané:  988x

Šokujúci prípad zneužitého pacienta ProCare. Poliklinika siete ProCare, konkrétne ProCare Central (ProSanus, a. s.) v minulosti už dostala od samosprávy pokutu, ProCare to však neguje. Sú argumenty vedenia ProCare zámienka?

Spoločnosť ProCare uviedla v korešpondencii zo dňa 12. 01. 2017, že jej stanovisko je poslednou reakciou týkajúcou sa môjho prípadu, čím sa definitívne vzdala svojho práva „audiatur et altera pars“, t. j. práva na vyjadrenie protistrany k medializovaným skutočnostiam.

Skutočnosti preukazujúce legitímnosť objektívnej kritiky:

V jednej reportáži TV Markíza ste sám osobne prehlásili: "Pokiaľ sa to porušuje, tak, samozrejme, sme pripravení to interne vyšetriť a dať to do nápravy!" 

Konkrétna reportáž TV Markíza: http://www.tvnoviny.sk/domace/1819816_procare-tvrdi-ze-poplatky-uz-nevybera-skrytou-kamerou-sme-zistili-opak

Ostatné reportáže TV Markíza týkajúce sa vyberania poplatkov v poliklinikách siete ProCare: http://www.tvnoviny.sk/domace/1844520_dostane-sa-pacient-k-lekarovi-naozaj-bezplatne-skryta-kamera-v-nitre-ukazuje-opak

http://www.tvnoviny.sk/domace/1807660_liecit-by-mali-bezplatne-realita-je-ina-procare-hrozi-pokuta

http://www.tvnoviny.sk/domace/1804194_ludia-sa-stazuju-ze-musia-platit-u-lekara.-skumali-sme-ako-to-realne-funguje

Ďalšie medializácie pokutovaných poplatkov polikliník siete ProCare:

http://domov.sme.sk/c/20096315/poliklinika-zo-siete-procare-dostala-dvojtisicovu-pokutu.html

http://domov.sme.sk/c/7803333/preveruju-polikliniky-procare-nepaci-sa-vyberanie-poplatkov.html

 

Vážený pán Duban!

Dvakrát ste mi s Vašim vlastnoručným podpisom napísali list, v ktorom uvádzate, že mi napriek tomu že ste presvedčení, že ste v mojom prípade v žiadnom smere nepochybili, tak mi ponúkate možnosť vrátenia zaplatených poplatkov. Taktiež ste uviedli v korešpondenciách, že poplatky vrátite za predpokladu, že Vám predložím právne dôvody na vrátenie poplatkov.

Oklamali ste ma!?! Mala to byť zámienka? Do dnešného dňa ste mi poplatky nevrátili, právne dôvody som Vám na Vašu žiadosť oznámil a preukázal a tým sa Vaša podmienka splnila a poplatky ste povinný vrátiť vzhľadom na Váš záväzný písomný prísľub! Taktiež som Vám zaslal číslo môjho bankového účtu.

Taktiež ste uviedli, že firma ProCare žiadnu pokutu nedostala. Chcete teda poprieť, že firma ProCare, pobočka Central (ProSanus, a. s.) nedostala od samosprávy pokutu?!?

Dôkaz: http://domov.sme.sk/c/20096315/poliklinika-zo-siete-procare-dostala-dvojtisicovu-pokutu.html

Vážený pán Duban!

Ja som žiadne poplatky dobrovoľne nehradil, ale nasilu v tiesni a pod hrozbou neposkytnutia zdravotnej starostlivosti! Rozumiete po slovensky ?!

Ešte pred úhradou týchto nezákonných poplatkov, za ktoré ste v minulosti dostali pokutu (ProCare Central / ProSanus, a. s.), som v písomnej forme vyjadril svoj kategorický nesúhlas s ich úhradou!

V zmysle ustanovenia § 9, písmeno b) zákona č. 250/2007 Z. z. zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov sa považuje za agresívnu obchodnú praktiku použitie hrozby alebo hanlivého jazyka alebo správania.

Následne keď som sa osobne dostavil na polikliniku, tak ma na recepcii polikliniky ProCentral (ProSanus, a. s.) a ProCare Medissimo (SI Medical, s. r. o.) bez úhrady poplatky neobjednali!

Tvrdíte, že poplatky pacienti neplatia keď sa dostavia osobne na polikliniku, sám si pritom protirečíte, veď všetky tieto poplatky boli hradené osobne na recepcii polikliniky nasilu v tiesni a pod hrozbou neposkytnutia zdravotnej starostlivosti !!!

Keď neveríte, pozrite si odvysielané reportáže TV Markíza, kde sa viacerí figuranti chceli objednať bezplatne osobne na recepcii polikliniky a bez poplatku ste ich neobjednali !!!

Ukážte svoj charakter ochoty zjednať nápravu ako ste v televízii povedali a písomne prisľúbili a poplatky vráťte !!!

Tvrdíte, že poplatky sú dobrovoľné, tak ich aj dobrovoľne vráťte, nakoľko ja som ich dobrovoľne v žiadnom prípade nehradil !!!

Napokon ste ich vrátenie písomne prisľúbili !!!

V zmysle ustanovenia § 3, odsek 4.), písmeno a) zákona č. 577/2004 Z. z. neoddeliteľnou súčasťou zdravotného výkonu je aj objednanie poistenca na vyšetrenie vrátane objednania na konkrétny čas.

V zmysle ustanovenia § 44, odsek 1.) zákona č. 577/2004 Z. z. poskytovateľ, s ktorým má zdravotná poisťovňa poistenca uzatvorenú zmluvu podľa osobitného predpisu,30) nesmie požadovať od poistenca úhradu za zdravotnú starostlivosť, ktorá sa plne uhrádza na základe verejného zdravotného poistenia podľa tohto zákona.

30) § 7 zákona č. 581/2004 Z. z.

Keďže polikliniky siete ProCare sú zmluvnými poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti zdravotných poisťovní, podľa zákona nesmú pýtať za objednanie od poistencov žiadne peniaze.

Objednanie poistenca je súčasťou zdravotného výkonu plne hradeného zdravotnou poisťovňou.

Polikliniky ProCare, všetky majú zmluvu so zdravotnými poisťovňami:

ProCare Central / ProSanus, a. s.

ProCare Betliarska / Euromedix, a. s.

ProCare Medissimo / SI Medical, s. r. o.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Prečo sa v kostoloch nediskutuje

Chromík a Kuffa kázali proti Istanbulskému dohovoru. Vraj veď násilie na ženách nikto nechce, žiadnu legislatívu z Bruselu preto netreba.

KOMENTÁRE

A toto vám ako napadlo, pani Nicholsonová?

Kým Pašku musela schladiť Laššáková, Nicholsonovú poslal do reality Galko.


Už ste čítali?