„obchodné praktiky spoločnosti ProCare, a. s. považuje BSK za nekalé a klamlivé“

Autor: Filip Pastorek | 13.10.2017 o 21:41 | Karma článku: 3,11 | Prečítané:  1058x

Poliklinika ProCare Central (PRO SANUS, a. s.) v minulosti už dostala pokutu za porušovanie právnych predpisov. Poplatky pritom požaduje od pacientov naďalej. Úrad BSK opätovne zistil porušenia právnych predpisov.

Vážený pán Duban,

zrejme ste si zabudli prečítať vo vyjadrení Úradu Bratislavského samosprávneho kraja zo dňa 27.09.2017 poslednú vetu bodu č.3 na 5. strane – citujem: „Taktiež obchodné praktiky spoločnosti ProCare, a. s. považuje BSK za nekalé a klamlivé z dôvodu, že pacient, ktorý je podľa BSK vo vzťahu k spoločnosti ProCare, a. s. spotrebiteľom, je uvedený do omylu, že hradí poplatok za zdravotnú starostlivosť alebo poplatok, ktorého úhrada je podmienkou na poskytnutie zdravotnej starostlivosti.“ – koniec priamej citácie z vyjadrenia Úradu Bratislavského samosprávneho kraja zo dňa 27.09.2017.

Pán Duban,

zverejnili ste k predchádzajúcemu blogu stanovisko, kde ste nielen oklamali čitateľov spravodajského portálu SME.sk, ale v prvom rade ste oklamali sami seba. Uvádzate stanovisko firmy ProCare, a. s., pričom správne konanie začína (a vcelku opodstatnene) Úrad Bratislavského samosprávneho kraja voči poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, konkrétne voči Poliklinike ProCare Central (PRO SANUS, a. s.), ktorá mimochodom v minulosti už pokutu od samosprávy za porušovanie právnych predpisov dostala a taktiež Úrad Bratislavského samosprávneho kraja ako uvádza vo svojom vyjadrení zo dňa 27.09.2017 začína správne konanie vo veci uloženia pokuty aj voči NsP Medissimo (SI Medical, s. r. o.).

Takže pán Duban,

skúste sa vyjadriť v mene PRO SANUS, a. s. a SI Medical, s. r. o., ktorých sa priamo týkajú zistené porušenia právnych predpisov a nezavádzajte čitateľov vyjadrením firmy ProCare, a. s., ktorá nie je pasívne vecne legitimovaná v správnom konaní, ktoré začína Úrad Bratislavského samosprávneho kraja.

Taktiež pán Duban,

zrejme Vás asi nepoteším, ale ja som služby spoločnosti ProCare, a. s. nevyužil ani jedenkrát !!!

Vždy keď som telefonoval na telefónne číslo 0907 888 999 - kontaktoval som výlučne poskytovateľa zdravotnej starostlivosti PRO SANUS, a. s.

Dôkaz: profil poskytovateľa zdravotnej starostlivosti PRO SANUS, a. s. : https://www.e-vuc.sk/poliklinika-jelacicova-bratislava-ruzinov-pro-sanus-a.s..html?page_id=61742

Pri registrácii na VÚC si poskytovateľ zdravotnej starostlivosti PRO SANUS, a. s. uviedol ako telefonický kontakt na seba 0907 888 999.

Taktiež vždy keď som telefonoval na telefónne číslo 02 3230 30 30 - kontaktoval som výlučne poskytovateľa zdravotnej starostlivosti SI Medical, s. r. o.

Dôkaz: profil poskytovateľa zdravotnej starostlivosti SI Medical, s. r. o. : https://www.e-vuc.sk/vseobecna-nemocnica-tematinska-bratislava-petrzalka-si-medical.html?page_id=61743

Pri registrácii na VÚC si poskytovateľ zdravotnej starostlivosti SI Medical, s. r. o. uviedol ako telefonický kontakt na seba 02 3230 30 30.

Pokiaľ na telefónnom číslo 0907 888 999 neobjednáte bez poplatku pacienta, spoločnosť PRO SANUS, a. s. ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti na ktorého je toto telefónne číslo na portáli e-VÚC registrované poruší právne predpisy. Obdobne ak na telefónnom čísle 02 3230 30 30 neobjednáte bez poplatku pacienta, spoločnosť SI Medical, s. r. o. ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti na ktorého je toto telefónne číslo na portáli e-VÚC registrované poruší právne predpisy.

Na úplný záver: ako generálnemu riaditeľovi by som Vám rád oznámil, že každá seriózna firma rieši reklamácie (podľa obsahu sa aj toto dá považovať za reklamáciu) k spokojnosti svojich klientov. V živote som už riešil XY reklamácii, a musím skonštatovať pán Duban (i keď veľmi nerád), že Vaša firma je jediná, ktorá ide proti vlastným klientom – pacientom. Mali by ste sa zamyslieť nad prístupom k ľuďom, verte alebo nie, ale ja som v žiadnom prípade poplatky neplatil dobrovoľne!!!

Neveríte? Pokojne sa presvedčte na záberoch skrytej kamery TV Markíza, ktorá taktiež celú situáciu dlhodobo objektívne monitorovala:

http://www.tvnoviny.sk/domace/1844520_dostane-sa-pacient-k-lekarovi-naozaj-bezplatne-skryta-kamera-v-nitre-ukazuje-opak

http://www.tvnoviny.sk/domace/1819816_procare-tvrdi-ze-poplatky-uz-nevybera-skrytou-kamerou-sme-zistili-opak

http://www.tvnoviny.sk/domace/1807660_liecit-by-mali-bezplatne-realita-je-ina-procare-hrozi-pokuta

http://www.tvnoviny.sk/domace/1804194_ludia-sa-stazuju-ze-musia-platit-u-lekara.-skumali-sme-ako-to-realne-funguje

TV Markíza urobila niekoľko rozhovorov s pacientmi. Máte pocit, že títo ľudia platili poplatky dobrovoľne? Aby ste mi rozumeli, ja som ani jeden poplatok neplatil dobrovoľne. Je zaujímavé ako si vôbec dovoľujete namiesto mňa tvrdiť a konštatovať, že som poplatky platil dobrovoľne?!? Imputovali ste sa do mojej mysle, keď si trúfate namiesto mňa podávať vyjadrenia?

Takže pán Duban, na úplný záver ešte raz: ja som poplatky rozhodne neplatil dobrovoľne. Vráťte sa do roku 2015 a začiatku roku 2016, kedy vznikli aj reportáže TV Markíza, ktoré uvedenú problematiky zachytili na záberoch skrytej kamery.

Pán Duban, alibizmom idete sami proti sebe. Skúste zvoliť vo firme proklientský prístup k pacientom. Uvidíte tie výsledky.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Ľudia sa postavili developerovi. Nechcú ďalšie obchody

Pred 15 rokmi ľudia tlieskali nákupným centrám. Dnes už nie, tvrdí investor.


Už ste čítali?