Národná banka Slovenska sa postavila na stranu nespokojného klienta poisťovne UNIQA

Autor: Filip Pastorek | 23.9.2018 o 0:55 | (upravené 23.9.2018 o 1:35) Karma článku: 2,52 | Prečítané:  1111x

Národná banka Slovenska zistila na strane poisťovne závažné nedostatky, UNIQA neoboznámila klienta pri uzatváraní poistnej zmluvy s oceňovacími tabuľkami úrazového poistenia a v písomnej forme ako jej to prikazuje legislatíva.

Vážený pán generálny riaditeľ poisťovne UNIQA!

Keďže nejavíte žiadnu snahu o serióznu komunikáciu so mnou, musím Vás opäť kontaktovať prostredníctvom otvoreného listu, keďže poisťovňa UNIQA postupovala nezákonne, čo jednoznačne potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska. Za účelom objektívnej kritiky tohto otvoreného listu zverejňujem kľúčovú časť z výsledku šetrení Národnej banky Slovenska z 3. mája 2016:

Poistnú zmluvu som uzatvoril 26. januára 2015 so začiatkom poistenia od nasledujúceho dňa, t. j. 27. januára 2015. Súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, čo je jednoznačne zachytené obsahom samotnej poistnej zmluvy ako to konštatuje aj samotná Národná banka Slovenska. Ako sa môže každý objektívne presvedčiť, oceňovacie tabuľky mi boli preukázateľne poskytnuté až 21. augusta 2015, až po poistnej udalosti, ku ktorej došlo 9. februára 2015. Uvedenú skutočnosť potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska ako nezávislý kontrolný orgán dohľadu nad finančným trhom, ktorá zistila na strane poisťovne UNIQA závažné nedostatky v súvislosti s uzatváraním poistných zmlúv.

Viete mi vôbec, pán generálny riaditeľ, vysvetliť na základe čoho ste mi ako poisťovňa vypočítali poistné plnenie z poistenia "Čas nevyhnutného liečenia" vo výške 10%, t. j. 300,- EUR ???!!!???!!!

Manažér poisťovne UNIQA písomne potvrdil nedostatky na strane poisťovne:

Na moju stranu sa postavila nielen samotná Národná banka Slovenska, ale dokonca aj samotný manažér z tejto poisťovne, čo je vyššie písomnou formou zachytené. Poisťovňa UNIQA by si mala svojich klientov vážiť a najmä s nimi v prípade poistnej udalosti komunikovať.

Rovnako tak musím v tomto otvorenom liste zverejniť, že poisťovňa UNIQA mi do dnešného dňa nevysvetlila na základe čoho vypočítala poistné plnenie z poistenia "Čas nevyhnutného liečenia" vo výške 10% poistnej sumy, keď súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, ktoré by akokoľvek upravovali, či inak obmedzovali výšku nároku na poistné plnenie.

Jedno je však isté, poisťovňa UNIQA nepostupovala v súlade so zákonom - čo jednoznačne potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska, ale písomne aj jej vlastný manažér. Mal som ťažký úraz kolena, a do dnes ma táto úžasná poisťovňa neodškodnila v zmysle poistnej zmluvy, ktorú so mnou sama poisťovňa UNIQA uzatvorila.

Som zvedavý, či sa pán generálny riaditeľ tejto poisťovne vôbec čo i len oboznámi so závermi Národnej banky Slovenska, ktorá sa postavila na moju stranu. Pozná vôbec poisťovňa UNIQA proklientský prístup ku klientom? Poisťovňa UNIQA mi dlhuje poistné plnenie vo výške 2 700,- EUR. Mala mi vyplatiť sumu 3 000,- EUR, no vyplatila iba 10% (300,- EUR).

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy


Už ste čítali?