reklama

Národná banka Slovenska sa postavila na stranu nespokojného klienta poisťovne UNIQA

Národná banka Slovenska zistila na strane poisťovne závažné nedostatky, UNIQA neoboznámila klienta pri uzatváraní poistnej zmluvy s oceňovacími tabuľkami úrazového poistenia a v písomnej forme ako jej to prikazuje legislatíva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Vážený pán generálny riaditeľ poisťovne UNIQA!

Keďže nejavíte žiadnu snahu o serióznu komunikáciu so mnou, musím Vás opäť kontaktovať prostredníctvom otvoreného listu, keďže poisťovňa UNIQA postupovala nezákonne, čo jednoznačne potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska. Za účelom objektívnej kritiky tohto otvoreného listu zverejňujem kľúčovú časť z výsledku šetrení Národnej banky Slovenska z 3. mája 2016:

Výsledok šetrenia Národnej banky Slovenska zo dňa 03.05.2016 - 3. strana
Výsledok šetrenia Národnej banky Slovenska zo dňa 03.05.2016 - 3. strana 

Poistnú zmluvu som uzatvoril 26. januára 2015 so začiatkom poistenia od nasledujúceho dňa, t. j. 27. januára 2015. Súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, čo je jednoznačne zachytené obsahom samotnej poistnej zmluvy ako to konštatuje aj samotná Národná banka Slovenska. Ako sa môže každý objektívne presvedčiť, oceňovacie tabuľky mi boli preukázateľne poskytnuté až 21. augusta 2015, až po poistnej udalosti, ku ktorej došlo 9. februára 2015. Uvedenú skutočnosť potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska ako nezávislý kontrolný orgán dohľadu nad finančným trhom, ktorá zistila na strane poisťovne UNIQA závažné nedostatky v súvislosti s uzatváraním poistných zmlúv.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viete mi vôbec, pán generálny riaditeľ, vysvetliť na základe čoho ste mi ako poisťovňa vypočítali poistné plnenie z poistenia "Čas nevyhnutného liečenia" vo výške 10%, t. j. 300,- EUR ???!!!???!!!

Manažér poisťovne UNIQA písomne potvrdil nedostatky na strane poisťovne:

písomné vyjadrenie manažéra poisťovne UNIQA zo dňa 21. augusta 2015
písomné vyjadrenie manažéra poisťovne UNIQA zo dňa 21. augusta 2015 

Na moju stranu sa postavila nielen samotná Národná banka Slovenska, ale dokonca aj samotný manažér z tejto poisťovne, čo je vyššie písomnou formou zachytené. Poisťovňa UNIQA by si mala svojich klientov vážiť a najmä s nimi v prípade poistnej udalosti komunikovať.

Rovnako tak musím v tomto otvorenom liste zverejniť, že poisťovňa UNIQA mi do dnešného dňa nevysvetlila na základe čoho vypočítala poistné plnenie z poistenia "Čas nevyhnutného liečenia" vo výške 10% poistnej sumy, keď súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, ktoré by akokoľvek upravovali, či inak obmedzovali výšku nároku na poistné plnenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jedno je však isté, poisťovňa UNIQA nepostupovala v súlade so zákonom - čo jednoznačne potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska, ale písomne aj jej vlastný manažér. Mal som ťažký úraz kolena, a do dnes ma táto úžasná poisťovňa neodškodnila v zmysle poistnej zmluvy, ktorú so mnou sama poisťovňa UNIQA uzatvorila.

Som zvedavý, či sa pán generálny riaditeľ tejto poisťovne vôbec čo i len oboznámi so závermi Národnej banky Slovenska, ktorá sa postavila na moju stranu. Pozná vôbec poisťovňa UNIQA proklientský prístup ku klientom? Poisťovňa UNIQA mi dlhuje poistné plnenie vo výške 2 700,- EUR. Mala mi vyplatiť sumu 3 000,- EUR, no vyplatila iba 10% (300,- EUR).

Filip Pastorek

Filip Pastorek

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  162x

Mám 23 rokov, som študent práva a kandidujem do NR SR v parlamentných voľbách 2020 za stranu Za ľudí - moje číslo na kandidátke je 139.Parlamentné voľby sa konajú v sobotu 29. februára 2020. Budem rád, ak mi dáte príležitosť zmeniť Slovensko k lepšiemu.Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.Na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.Môžete sa na mňa s dôverou obrátiť, e-mail na mňa je filippastorek@azet.skKaždému jednému prípadu sa budem osobne venovať! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu