Poisťovňa UNIQA prehrala súd s klientom

Autor: Filip Pastorek | 3.2.2019 o 17:27 | (upravené 3.2.2019 o 17:49) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  2709x

Národná banka Slovenska zistila na strane poisťovne závažné nedostatky, UNIQA neoboznámila klienta pri uzatváraní poistnej zmluvy s oceňovacími tabuľkami úrazového poistenia a v písomnej forme ako jej to prikazuje legislatíva.

Vážený pán generálny riaditeľ poisťovne UNIQA!

Predpokladám, že ste sa už oboznámili s verdiktom prvostupňového súdu, ktorý Vám súd doručil do elektronickej schránky Vašej úžasnej poisťovne.

UNIQA poisťovňa, a.s. je povinná do 15 dní mi zaplatiť sumu 2 700,- EUR spolu s úrokom z omeškania vo výške 5,05 % ročne z tejto sumy od 07.08.2015 do zaplatenia a samozrejme aj trovy právneho zastúpenia k rukám môjho právneho zástupcu, a to taktiež do 15 dní.

Takto si vážite svojich klientov, ktorí sa musia s Vašou poisťovňou súdiť ???

Prečo ste nerešpektovali závery Národnej banky Slovenska, ktorá sa ma zastala ešte v roku 2016 ???

Manažér UNIQA písomne potvrdil závažné nedostatky na strane poisťovne:

Poistnú zmluvu som uzatvoril 26. januára 2015 so začiatkom poistenia od nasledujúceho dňa, t. j. 27. januára 2015. Súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, čo je jednoznačne zachytené obsahom samotnej poistnej zmluvy ako to jednoznačne konštatuje aj samotná Národná banka Slovenska. Ako sa môže každý objektívne presvedčiť, oceňovacie tabuľky mi boli preukázateľne poskytnuté až 21. augusta 2015, až po poistnej udalosti, ku ktorej došlo 9. februára 2015. Uvedenú skutočnosť potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska ako nezávislý kontrolný orgán dohľadu nad finančným trhom, ktorá zistila na strane poisťovne UNIQA závažné nedostatky v súvislosti s uzatváraním poistných zmlúv.

Závažné zistenia Národnej banky Slovenska, výsledok z 3. mája 2016 - strana č. 3:

Vzhľadom k tomu, že súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky, ktoré by akýmkoľvek spôsobom obmedzovali výšku nároku na poistné plnenie, preto poisťovňa UNIQA z právneho hľadiska je povinná v prípade poistnej udalosti vyplatiť poistné plnenie bez akéhokoľvek obmedzenia, t. j. zmluvne dohodnutú sumu poistného krytia vo výške 100% čo potvrdil aj súd

Zdôrazňujem, že súd vo svojom rozhodnutí uvádza, že o skutočnostiach, ktoré som v žalobe uviedol a na základe ktorých rozhodol nemá žiadne pochybnosti.

Ide o medializovaný spotrebiteľský spor, ktorý sledujú aj zahraničné média.

Vážený pán generálny riaditeľ,

je ochotná Vaša poisťovňa rešpektovať verdikt prvostupňového súdu alebo to budete ďalej naťahovať a budete sa odvolávať a celé si to predražíte na Vašu ťarchu ??? Súčasťou poistnej zmluvy neboli žiadne oceňovacie tabuľky ako to jednoznačne potvrdila aj samotná Národná banka Slovenska.

Mali by ste si ako poisťovňa ctiť závery Národnej banky Slovenska, ktorá sa postavila na moju stranu.

Mal som poistené riziko "Čas nevyhnutného liečenia" na sumu 3 000,- EUR, z toho ste mi už 10 % uhradili (300,- EUR), preto Vás súd zaviazal zaplatiť sumu 2 700,- EUR (zvyšných 90 % poistného krytia), samozrejme aj s úrokami.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Bašternákov byt ide do konkurzu, čo čaká Roberta Fica

V Bonaparte u Fica bude deň otvorených dverí.

Autorská strana Samuela Marca

Bugárov paradox: Bez neho je to iba horšie (píše Samo Marec)

Most je zaslúžene pod piatimi percentami. Problém je v tom, že to nie je dobre.


Už ste čítali?