reklama

Smeráci deaktivovali demokratický právny štát

Musíme ešte vydržať, zmena sa už nezadržateľne blíži. Nesmieme pripustiť, aby náš štát ovládala mafia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú iba tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona. Bohužiaľ pre bežných ľudí sa stala spravodlivosť nedostupnou a to bezpodmienečne treba zmeniť, aby spravodlivosť platila rovnako pre všetkých.

Nemôžeme tolerovať existenciu takého právneho stavu, kedy je možné na politickú objednávku zastaviť súdne konanie alebo keď z politických dôvodov súd potvrdí rozhodnutie Sociálnej poisťovne na čele s jej generálnym riaditeľom Ing. Ľubomírom Vážnym – nominantom za SMER – SD.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto nikdy nemôžeme a nesmieme dopustiť. Mám za sebou desiatky právoplatne skončených právnych vecí – s absolútnou úspešnosťou vrátane opakovaného víťazstva na Najvyššom súde SR.

Zaoberám sa právom, nakoľko ho aj študujem. Je otázne, či Slovensko je ešte vôbec demokratickým právnym štátom. Mal som veľké šťastie na sudcov, ktorí sa nebáli ma zastať v náročných súdnych sporoch a najmä sa nebáli rozhodnúť aj proti organizovanej mafii.

Špecializujem sa na právo sociálneho zabezpečenia, najmä vo vzťahu k právam osôb so zdravotným postihnutím. Sociálna poisťovňa je už niekoľko rokov ovládaná Smerákmi čo nie je dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sociálna poisťovňa má na svojom konte desiatky právoplatne prehraných súdnych sporov s občanmi našej krajiny – vo veciach právnych nárokov na invalidné dôchodky, starobné dôchodky, nemocenské dávky a podobne. Nie je žiadne tabu, že Sociálna poisťovňa rozhoduje na báze dôvodov na strane politickej orientácie podľa toho o akú osobu sa jedná, ktorá sa domáha svojich nárokov podľa zákona o sociálnom poistení. 

Svedčia o tom právoplatné súdne rozhodnutia Najvyššieho súdu Slovenskej republiky, ja osobne som dvakrát uspel v súdnom spore so Sociálnou poisťovňou na Najvyššom súde. Mnohí iní také šťastie však nemali a preto to treba zmeniť !!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obracajú sa na mňa mnohí z Vás. Sú medzi nimi aj veľmi silné príbehy ľudí, ktorých práva boli zo strany štátu veľmi vážne porušené.

Blížia sa parlamentné voľby 2020, nesmieme premárniť túto príležitosť na zmenu k lepšiemu!

Stali ste sa obeťou nespravodlivosti aj Vy? Môžete mi pokojne napísať na filippastorek@azet.sk

Filip Pastorek

Filip Pastorek

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  162x

Mám 23 rokov, som študent práva a kandidujem do NR SR v parlamentných voľbách 2020 za stranu Za ľudí - moje číslo na kandidátke je 139.Parlamentné voľby sa konajú v sobotu 29. februára 2020. Budem rád, ak mi dáte príležitosť zmeniť Slovensko k lepšiemu.Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.Na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.Môžete sa na mňa s dôverou obrátiť, e-mail na mňa je filippastorek@azet.skKaždému jednému prípadu sa budem osobne venovať! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu