reklama

Fico patrí pred súd, nie na súd

Dnes sme sa dozvedeli z medializovaných informácii, že vyšetrovateľ NAKA vzniesol voči Róbertovi Ficovi obvinenie. Bola to pravdepodobne len otázka času, nakoľko jeho konanie je už zjavne neúnosné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Mnohých z nás dnes prekvapila informácia, že voči Róbertovi Ficovi bolo vznesené vyšetrovateľom NAKA obvinenie. Nemožno sa však tomu vôbec čudovať, nakoľko to bola pravdepodobne len otázka času. Jeho činy a konania sú už neúnosné.

Bez ohľadu však na tento prípad, ja sa denne stretávam s bežnými ľuďmi, ktorý sa nevedia dovolať spravodlivosti, hoci sú v práve. A o to viac zarážajúce je, že Róbert Fico chcel byť sudcom na Ústavnom súde - a dokonca ešte aj priamo jeho predsedom.

Bohužiaľ pre mnohých bežných ľudí sa stala spravodlivosť nedostupnou a to bezpodmienečne treba zmeniť, aby spravodlivosť platila rovnako pre všetkých. V tejto súvislosti treba povedať, že Ústavný súd ma vo svojej podstate prakticky gigantickú právomoc, nakoľko ako jediný vnútroštátny súd mám právomoc zrušiť akékoľvek právoplatné súdne rozhodnutie všeobecných súdov, a to aj vrátane právoplatného súdneho rozhodnutia Najvyššieho súdu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto existencia a najmä nestrannosť a nezávislosť sudcov Ústavného súdu je nesmierne dôležitá. Ústava Slovenskej republiky bez ústavného súdu by bola ako svetlo, ktoré nesvieti.

Podobne však ako žiarovka svetla tak aj naše súdnictvo je veľmi krehké a v prípade negatívnych vplyvov môže prestať plniť svoj účel. 

Osobne som sa viackrát stretol s nezákonnosťou postupu zo strany samotných sudcov, avšak našťastie všetky úmyselné nezákonnosti boli našťastie následne zvrátené Najvyšším súdom Slovenskej republiky, ktorý sa ma v mnohých prípadoch aj opakovane zastal.

Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.

Na svojom konte mám viac ako 20 právoplatne skončených vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.

Obracajú sa na mňa mnohí z Vás. Sú medzi nimi aj veľmi silné príbehy ľudí, ktorých práva boli zo strany štátu veľmi hrubo porušené.

Blížia sa parlamentné voľby 2020, nesmieme premárniť túto príležitosť na zmenu k lepšiemu!

Stali ste sa obeťou nespravodlivosti aj Vy? Môžete mi pokojne napísať na filippastorek@azet.sk

Filip Pastorek

Filip Pastorek

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  162x

Mám 23 rokov, som študent práva a kandidujem do NR SR v parlamentných voľbách 2020 za stranu Za ľudí - moje číslo na kandidátke je 139.Parlamentné voľby sa konajú v sobotu 29. februára 2020. Budem rád, ak mi dáte príležitosť zmeniť Slovensko k lepšiemu.Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.Na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.Môžete sa na mňa s dôverou obrátiť, e-mail na mňa je filippastorek@azet.skKaždému jednému prípadu sa budem osobne venovať! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu