reklama

Deň "navyše", ktorý zmení Slovensko

V našej krajine azda už asi nie je človek, ktorý by pochyboval o tom, že náš štát stratil základné charakteristické atribúty právneho štátu. Práve naša nezodpovedná vláda nesie na seba túto zodpovednosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Mám 23 rokov, som študent práva na vysokej škole. Na svojom konte mám asi 30 právoplatných rozhodnutí – s absolútnou úspešnosťou. Mnohé kauzy boli medializované verejnoprávnou televíziou a rozhlasom, ale aj Českou televíziou.

V sobotu 29. februára 2020 kandidujem za poslanca NR SR v parlamentných voľbách za stranu Za ľudí – na kandidátke mám číslo 139.

Píšu mi stovky z Vás. Musím povedať, že takú skúsenosť akú čerpám z Vašich e-mailov by mi nevedela poskytnúť žiadna iná oblasť môjho verejného pôsobenia. Viaceré Vaše životné príbehy sú ako z amerického hororu. Aj napriek tomu, že mám prečítaných niekoľko tisíc rozsudkov všeobecných súdov na vnútroštátnej úrovni, viacerí z Vás sa stretli z veľkou aroganciou moci našej vládnej garnitúry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako študent práva Vám neviem pomôcť inak než tak, že budem presadzovať Vaše právom garantované a chránené práva na úrovni zákonodarnej moci – parlamentu Národnej rady Slovenskej republiky. Odhalil som napríklad rozsiahlo medializovanú kauzu vyberania nezákonných poplatkov v sieti bratislavských polikliník ProCare patriacich finančnej skupine Penta za objednanie pacienta k lekárovi.

Nie je akceptovateľné, aby ľudia zomierali na takzvané odvrátiteľné ochorenia len kvôli tomu, že na termín k lekárovi čakajú niekoľko mesiacov, či až pol roka. Pre mňa ako študenta práva nie je akceptovateľné, aby ľudia (medzi ktorými sú aj seniori) čakali na rozhodnutie súdu niekoľko rokov, či desiatky rokov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z Vašich e-mailov je cítiť, že mnohí z Vás už strácajú nádej. Myslím si však, že boj o lepšie Slovensko nesmieme vzdať. Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť.

Vopred Vám ďakujem za Vašu dôveru. Ak chcete v parlamente mladého študenta práva, budem rád ak budete voliť stranu Za ľudí a na kandidátke zakrúžkujete číslo 139.

Môžem Vám sľúbiť, že v parlamente budem presadzovať Vaše práva – som Za ľudí. Parlamentné voľby sa konajú v magický dátum 29. februára 2020 – je to vo svojej podstate deň „navyše“, takýto dátum je len raz za 4 roky a parlamentné voľby sú tiež len raz za 4 roky. Tak nezmeškajme príležitosť zmeniť Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som Vám kedykoľvek k dispozícii, môj e-mail je filippastorek@azet.sk

Filip Pastorek

Filip Pastorek

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  162x

Mám 23 rokov, som študent práva a kandidujem do NR SR v parlamentných voľbách 2020 za stranu Za ľudí - moje číslo na kandidátke je 139.Parlamentné voľby sa konajú v sobotu 29. februára 2020. Budem rád, ak mi dáte príležitosť zmeniť Slovensko k lepšiemu.Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.Na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.Môžete sa na mňa s dôverou obrátiť, e-mail na mňa je filippastorek@azet.skKaždému jednému prípadu sa budem osobne venovať! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu