reklama

Je nás viac. Ľady sa predsa len raz pohnú.

Na Slovensku sme sa v kritických situáciach vedeli vždy správne rozhodnúť. Teraz sme opäť na križovatke. Skorumpovaní politici s fašistami alebo dobro a spravodlivosť. Ja v tom mám jasno. Nech zvíťazí dobro, rozvaha a nádej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Stojíme opäť na križovatke. Na Slovensku sme sa v kritických situáciach vedeli vždy správne rozhodnúť. Teraz sme opäť na križovatke. Skorumpovaní politici s fašistami alebo dobro a spravodlivosť. Ja v tom mám jasno a nie som sám. Nech zvíťazí dobro, rozvaha a nádej.

Takto sa ďalej ísť už nedá. Slovensko potrebuje reálnu a viditeľnú zmenu. Musíme prinavrátiť Slovensku späť všetkým ľuďom.

Nesmieme dovoliť, aby sme prešli z demokracie na anarchiu. 

Ficové vlády nás oklamali. Ľudia nemajú financie na lieky. Sú prijaté zákony, ktoré nielenže odporujú Ústave Slovenskej republiky, ale odporujú aj práve Európskej únie. Nešlo im o nás, ale išlo im iba o seba samých. Na to, aby Ficovci mohli tvoriť a kreovať právo - museli by pán docent Fico v prvom rade vedieť sa v práve pohybovať - a logicky až potom by mohol právo novelizovať a tvoriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som študent práva na vysokej škole, mám 23 rokov a na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí. Našťastie moje prípady sa skončili s úspešným koncom - s absolútnou úspešnosťou. Avšak mnohí z Vás také šťastie nemali. Mnohé prípady boli medializované.

Obracajú sa na mňa ľudia so zdravotným handicapom, ktorým nielenže súčasná vláda nepomohla - práve naopak, vytvára im ďalšie a ďalšie bariéry, ktoré im bránia viesť plnohodnotný život. Ficové 3 vlády za 12 rokov ako on sám hovorí "sociálno - demokratické" nedokázali ani vybudovať legitímnu Sociálnu poisťovňu, ktorá rozhoduje o právach každého jedného z nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sociálna poisťovňa ročne prehrá stovky súdnych sporov s našimi občanmi - o starobné či invalidné dôchodky. Sociálnu poisťovňu už roky ovládajú Smeráci - tí "ľudia", ktorý nepoznajú ani zákony, ktoré si sami vytvorili. No čo sú to za "ľudia", keď nedokážu dodržiavať ani svoje vlastné pravidlá? 

Vážení moji čitatelia a podporovatelia - som s Vami. Je nás viac. Som Vám kedykoľvek k dispozícii, môj e-mail je filippastorek@azet.sk

Filip Pastorek

Filip Pastorek

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  162x

Mám 23 rokov, som študent práva a kandidujem do NR SR v parlamentných voľbách 2020 za stranu Za ľudí - moje číslo na kandidátke je 139.Parlamentné voľby sa konajú v sobotu 29. februára 2020. Budem rád, ak mi dáte príležitosť zmeniť Slovensko k lepšiemu.Spravodlivosť je niečo o čo musíme neustále usilovať, aj keď vieme, že v absolútnej kryštalickej podobe ju nemôžeme nikdy dosiahnuť. Úspech majú tí, ktorí poznajú celý les práva, nie len jeden strom zákona.Na svojom konte mám takmer 30 právoplatne skončených právnych vecí - s absolútnou úspešnosťou, avšak vo viacerých prípadoch som sa spravodlivosti dovolal až na Najvyššom súde Slovenskej republiky.Môžete sa na mňa s dôverou obrátiť, e-mail na mňa je filippastorek@azet.skKaždému jednému prípadu sa budem osobne venovať! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu